onsdag 24. september 2014

Rosa julekort ♥

Heisann! Her er jeg med et råååsa julekort:) 
Motivet ble malt for noen helger siden, da jeg var på Stordascrappen. Det var deilig med en liten "husmorferie" på Stord! Og veldig gøy å være på treff igjen.
Jeg fikk ikke gjort så mye som jeg hadde tenkt, men noen motiv ble fargelagt iallefall. 
Jeg har fått DooHickey klub kitet vol 2 fra Magnolia i posten, og falt helt for de søte gyngehestene! 
Og så handlet jeg noen av de nye Pion arkene hos Kreativ Scrapping som hadde butikk på Stordascrappen. Papirene var både i duse rosafarger og i vakre blåfarger:)
 Blomstene er fra Prima, og bladene bakom er også laget med dies fra Vol2.
Poststemplene er fra Stempelglede.
Motivet heter Merry Christmas Tilda, og er ifra fjorårets julekolleksjon, Winter Wonderland Collection 2013. Hun er fargelagt med Distress Ink.


Da var iallefall et julekort i boks i år!! :) 
Tusen takk for at du besøker bloggen min! 
Og for de koselige kommentarene dere legger igjen, 
det setter jeg stor pris på ♥

3 kommentarer:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. sa...

Hi Camilla
your card is absolutly devine
hugs Tamara

Sharon sa...

This is stunning Camilla. The image is so sweet and you have so many beautifully embellished layers.
Enjoy the rest of your week.
Hugs Sharon x

Patty O'Malley sa...

This is so pretty, Camilla! Love it!